Interneta veikala "LABA SOMA" piegādes noteikumi.

Noformējot pasūtījumu, pirkuma grozā Jūs varat izvēlēties vienu no šiem preču saņemšanas veidiem:

  • saņemt preci kādā no KOOL uzpildes stacijām* (apmaksa ar norēķinu karti vai priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • preču piegāde ar mūsu kurjeru Rīgā un Pierīgā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • piegāde ar DPD „Pickup Paku Bode” starpniecību visā Latvijas teritorijā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);
  • piegāde ar kurjeru, Rīga (piegādes izmaksas - 7 Euro).

    *Izvēloties saņemt preci kādā no KOOL uzpildes stacijām, pasūtījumu iespējams saņemt tikai pēc apstiprinājuma īsziņas saņemšanas!

  • Rīga, Dārzciema iela 127
  • Rīga, Dzelzavas iela 36
  • Rīga, Dzelzavas iela 116
  • Piņķi, "Vēja ziedi"
  • Babīte, Jūrmalas šoseja
  • Ādaži, Rīgas gatve 69
  • Augšlīgatne, Līgatnes pagasts
  • Saurieši, "Lielceļi"
  • Jelgava, Lietuvas šoseja 2A
  • Valmiera, Rīgas iela 88.

Veicot pasūtījumu, prece tiek rezervēta un uzglabāta 7 dienas. Ja šajā laikā neieradīsieties pēc preces, tā tiks atdota veikalam pārdošanai un Jūsu rezervācija tiks atcelta.


Atteikšanās no pasūtījuma:

  • No pasūtījuma Jūs varat atteikties jebkurā tā stadijā, arī 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas - to paredz distances tirdzniecību regulējošas likuma normas.
  • Ja apskatot saņemto preci kurjera klātbūtnē konstatējat, ka tā kaut kādu iemeslu dēļ Jūs neapmierina, kurjers sastādīs aktu un prece oriģinālajā iesaiņojumā kopā ar pavaddokumentiem tiks sūtīta atpakaļ. Sūtījumu apmaksās interneta veikals LABA SOMA. Lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, jau iepriekš aicinām rūpīgi izpētīt katra modeļa detalizēto aprakstu.
  • Ja neskatoties uz preces detalizēto aprakstu un apskati, 30 dienu laikā izlemsiet to atdot veikalam, sūtīšanas izdevumi būs jāapmaksā Jums. Mēs sagaidām, ka šajā gadījumā Jūs preci tikai apskatīsiet vizuāli un atdosiet tādu, kādu saņēmāt, ieskaitot iepakojumu un aizsargplēves. Ja Jūsu veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, mēs paturam tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.
  • Mēs rūpējamies, lai prece no veikala tiktu izsūtīta nevainojamā kvalitātē. Ja tomēr iegādātajai precei 30 dienu laikā konstatēsiet kādu tehnisku defektu vai nepilnību, pēc saskaņošanas ar mums (uzrakstiet e-pasta vēstuli un mēs Jums nosūtīsim detalizētu instrukciju) varat sūtīt to atpakaļ uz veikalu. Šādā gadījumā Jums ir tiesības lūgt preces nomaiņu vai naudas atdošanu (sūtījumu apmaksā veikals). Ja defekts neatbilst garantijas nosacījumiem, pēc tā novēršanas Jūs saņemsit preci ar pēcapmaksu, kas būs atbilstoša bojājuma novēršanas summai un sūtīšanas izdevumiem.

Naudas atmaksa:

  • Ja kādu augšminēto iemeslu dēļ Jums jāsaņem atpakaļ par preci samaksātā nauda, tā tiek pārskaitīta uz to kontu, no kura tā ieskaitīta. Ja Jūs vēlaties naudu saņemt citā kontā, tas jānorāda atsevišķi.
  • Iepriekšminētajos preču atpakaļatdošanas gadījumos tiek veikta preces pārbaude, kam mēs rezervējam 5 darba dienas. Ja prece tikusi atdota tādā pašā stāvoklī, kādā izsūtīta, veikals naudu pārskaita nekavējoties.
0
                                                                                                               Labdarības biedrība "Pipars" ©2020
Jebkura labasoma.lv publicēto materiālu kopēšana, modificēšana, uzglabāšana, arhivēšana un pilnīga vai daļēja publiskošana ir aizliegta bez labasoma.lv rakstiskas atļaujas. Ja lietotājs neievēro šos noteikumus, atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās civiltiesiskās, administratīvās vai kriminālās atbildības.                                                            
                                                                                                                                      
.
                                                                                                             

 .